Ny hund i huset !



Nu har våran nya bruning kommit :)

Liten flygresa till Göteborg har lill Tarra kommit till Jokkmokk....



Helt cool kille som charmar alla i hans närhet ! På Landvetter flygplats började resan upp till Jokkmokk och Norrland, vilket var lätt som en plätt när man är en kille som Tarra, sover i sin flygbag på flygplanet och otroligt kär i Husse när man kommer till Kallax :) redan en mini Sigge :)

 

"Bröderna" Sigge och Tarra :) man gör vad storebror gör = följa john :)
Min vita bror är också intressant !

TACK ! Pappa Wilson för mina fina presenter :)

Dom kommer jag andvända mycket och förhoppningsvis bli lika duktig som dig och Mamma Ryding..

Många Pussar och Kramar !!! :)
______________________________________________

Ett jättetack till Våran uppfödare Anneli !!! på Kennel Flatterhaft.

Tack för all hjälp och sovplats m.m
Du är en Pärla :)

KRAAMMM

 


Kommentarer
Postat av: Sanne

Vad KUL att det gått så bra :D! Ni har en underbar tid framför er nu att lära känna varandra:)



Hoppas vi kan ordna en liten "valpträff" till hösten :D!!

2010-06-15 @ 14:22:35
URL: http://flatcoatedretriever.cybersite.nu
Postat av: Hanna o Märta

Åh, äntligen är han hemma!! ;) Den mycket efterlängtade lilla chokladpralinen! Skönt att höra att flygresan gick bra. Han är så underbart söt på alla foton, han ser faktiskt ut lite som en mini-Sigge, båda är iaf lika härligt chokladbruna. ;)



Jag blir såå avundsjuk... Men jag vet att snart är det min tur. Ska "bara" plugga klart och fixa ett jobb i Norrland, sen kommer jag! Tills dess är jag ändå så lycklig över att jag har min underbara lilla Märta-pärta.



Nu har ni fullt upp va? Inte med att springa ut och kissa valp, utan med att mota bort alla som vill fram och pussa på Tarra.. Jag vill iaf pussa och gosa med Tarra!!! Sköt om er allihopa och ta fler foton så att vi andra som bor "lite" längre ifrån också får se charmkillen, ja alltså den nya lilla charmkillen, inte den STORA (Sigge) hihi..



Vi önskar er ett stort Lycka till med Tarra! Det ska bli så spännande att se vad det i framtiden ska bli av denna lilla chokladpralin! Många pussar och kramar från Märta och mig.



2010-06-15 @ 16:22:47
Postat av: Kattis

Grattis till den lilla!



Hälsningar från oss alla i Klubbis

2010-06-15 @ 16:22:56
Postat av: Petra & Co

Lycka till med eran nykomling sötare än socker är han :)

Nästan så man blir liiiiite sugen, det är tomt utan en flat i huset :(

2010-06-15 @ 16:35:51
URL: http://snoyrans.com
Postat av: Angelina

Åh vad roligt att han är hemma nu!! Lycka till med allt:D

2010-06-16 @ 16:23:38
URL: http://wonderboy.webb.se
Postat av: Lie och grabbsen

Lycka till med er nya chokladpralin :)



Blir det bevakningsskogen för honom med?



kram kram

2010-06-18 @ 07:57:39
URL: http://lieslya.wordpress.com
Postat av: Pappa Wilson

Tack för hälsningen i vår gästbok!! Och det ska bli spännande att följa er framöver här på bloggen..

Många kramar från pappa Wilson

2010-06-19 @ 21:08:32
URL: http://www.wilsoninaction.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0