Uppdatera lite...



Då var det dags att uppdatera oss lite.........

I söndags har vi varit och kört lite lydnad med Sigge, tyvärr är vi för det mesta ensam när vi tränar.
Man får passa på vintertid att träna i ridhuset när klubben har tid.
Sigge älskar att träna med andra och han blir lite mera på g... då!
Vi har tränat både elit lydnad och bruks moment... roligare för Sigge att blanda och jag är mycket nöjd med Sigges kryp skulle vilja träna mera framåtsändande men svårt när man inte har figuranter för Sigges problem är inte att han skenar iväg utan störning från figurant gruppen som han har stor dragning till vill gärna hälsa....
Skall går bra, på tanke för 1 års sedan kunde han inte skälla vi måste få in bättre tempo mellan skallen.

  

Men med en flat som Sigge är ingenting omöjligt vilket han bevisat gång på gång!....


Det bästa som finns är apportera! vad annars när man är flat!

 
för ni tittar in på våran sida!
 

Kommentarer
Postat av: Atlas

Psst.. Inte då blev det tårta! Hörde folk runt ringen nämna filé också, men inte det heller. "Du har ju bara sprungit runt och ätit köttbullar hela dagen" sa Matte och skrattade. Elakt. Ska man ha något så får man fixa det själv.. Vann iaf 8kg foder och en leksak. Är ganska nöjd ändå, det är man ju som mest när man är flat!! ;D



Grattis till årets elit-debut!!! :)

2009-03-11 @ 14:04:38
URL: http://hem.bredband.net/2blue
Postat av: Lena Ekman

Eva Bodfeldt tipsade i en artikel om IKEAs klädhängare som ser ut som siluetther av männsikor, de hänger hon jackor på då hon inte har kompisar till framåtsändandet... och så får man en anledning att åka till ikea :)

Vi syns i Piteå såg jag - kul!!!

2009-03-12 @ 18:07:11
Postat av: Chanel

Hej Sigge!

Chanel här om du nu minns mej för du vet jag är ganska osynlig nu, matte hon bara gulli gullar med små lurviga pipiga saker? Men hon har lovat att vi ska ta tag i träningarna igen...........men när det blir sa hon dock inte suck Nu mer hittar du mej hos katterna ja jag säger ju det gulli gull med katterna det gör hon och nu måste vi även dela hemsida med dom, snacka om mobbing!! Hon skyller på vilande kennel behöver inte bekosta dyr domän bla bla bla men JAG vet att det är detta med gulli gull som tagit över här. Nej jag tror jag ska flytta..... hem till någon som inte har lurviga pipiga saker..........

Ja har du TUR så syns vi till helgen men då ska du ha TUR........

Tassar från en vilande Chanel suck

2009-03-13 @ 09:56:45
URL: http://snoyrans.com
Postat av: Helena

Haha, och veeem kan det vara som tjatat om skall, (ibland till erat stora missnöje) men jag vidhåller å det skarpaste att wille fortfarande är den som skäller bäst;) (och mest!!)

2009-03-17 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0