Sigge = Elithund

I helgen har jag tävlat i bruks och spår och blivit uppflyttad till ELIT klass!



Jag och morsan! och en ny pokal till min samling...
  

Spårupptaget fick vi en 10:a, spåret hade vi borta en pinne så en 9:a. 
Tappade den troligen var björnskiten var jag tyckte det fanns lite för intressanta lukter där....
Uppletande 4 föremål och en 9:a
Lydnaden gick riktigt bra, jag börjar vara tillbaka i gamla kostymen på plan vilket gör att poängen blir högre.....
Och nöjda föräldrar! vad gör man inte för dom....



Vänta morsan,  jag ser en kamera! 
  



Hopp!



Jag springer för livet i inkallning men så ska jag stanna också? Hhmm...  bäst att göra det.



Krypande en 9:a



Tung apport



Prispallen i högre klass och uppflyttning för oss tre!
Vann gjorde Peter & Nasa, 2:a Charlotta & Glänsa och jag och morsan kom trea! av 8 st.
Jag fick 510 poäng och nu får jag starta nästa gång i Elitklass! det ni brudar.... nu är jag i elit i lydnad och bruks....

Grattis kramar till Kusin Triss & Erica med 611 poäng i elitklass och 2:a! Wow!
Tack Jenny för bilderna, nu har morsan laddat kameran....



Snygg kille! eller hur?

Kram på er!

  

// Sigge


Kommentarer
Postat av: Kattis

GRATTIS Wille! Snyggt jobbat!



Hälsningar från Brum, Acke och Viggo

2009-09-08 @ 07:56:31
Postat av: Kattis

Naturligtvis menar vi Sigge!!! Ursäkta, matte är vimsig.

2009-09-08 @ 07:58:01
Postat av: Petra

Grattis igen till eran uppflytt :) Inte illa alls, härliga Sigge man kan inte annat än le när man ser han på bilderna. Snacka om en hund som verkligen vill vara i centrum :)



/Petra & Co

2009-09-08 @ 10:21:46
URL: http://brukshundar.com
Postat av: Helena

Wow vilka fina bilder! vad roligt! och grattis igen! :)



Kramar från oss!

2009-09-08 @ 20:42:11
Postat av: Katarina och Tibia

Vilken fantastisk kille Sigge är och vilka härliga bilder. Ge Sigge en stor grattispuss från oss!

2009-09-16 @ 21:39:04
Postat av: Sigge

TACK alla som grattat mig!

Det känns skönt för mig och päronen att avsluta spårsäsongen med att bli elit hund i bruks!

Jag kan om jag vill! :) men ibland krånglar jag till det för morsan!!....



Tack Tibia! jag ger lite tips när vi ska träffas och bilda familj!:) puss..

2009-09-23 @ 17:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0