Skoter och på tur.....



Grabbarna bättrar på solbrännan, Wille andvänder hög solskyddsfaktor!



Grabbarna väntar på tur i sin pulka.....



Farsan dra igång skotern vi är redo!




Helgen har vi varit på tur och mysig övernattning i en jaktstuga....
Grabbarna vilar en stund med morsan på sovsäcken men sedan är det för varmt och vi nöjer oss att sova på golvet!



Vi hade inte på strömmen på lördagskvällen!



Nu kommer våren med storm steg och mycket tid tillbringar vi ute, den bästa tiden är nog nu på året!



Sigge & Wille
  


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt ni verkar ha

2009-04-01 @ 08:53:30
Postat av: Hanna Svanbäck

Åh, vad härligt det ser ut, jag vill också åka på utflykt!! Gud, vilken snygging han är Sigge alltså, en riktig chokladpralin!! Jätte fint när han är så mörk och välmusklad! Wille är också väldigt stilig men mitt hjärta klappar lite extra för chokladpralinen såklart..



Sigge är faktiskt den allra snyggaste och mest meriterade bruna flatpojke som jag känner!! =)



Läs denna artikel om du har tid http://www.blt.se/nyheter/blekinge/nu-blir-det-dyrt-att-inte-ploc ka-upp-hundens-bajs(1244715).gm



Vi hörs snart och sköt om er allihopa! Många pussar och kramar från Märta och mig

2009-04-01 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0