SIGGE TJÄNSTEHUND!!!!!!!!!

Nu har Sigge fått sin gröna uniform !!

image51

Efter 2 dagar på F21 i Luleå har Sigge och husse Magnus fixat certprovet i bevakning och blivit godkända som bevakningsekipage!!!!
Grattis Magnus och Sigge!

Morsan har varit med på provet och legat i skogen som figurant, snitslat och gått ut spår.
Mörkerbevakningen var ingen lek att vara figurant på, gå efter snitslar i mörker!... tur att man inte är mörkis.... 

Det var 6 ekipage gick provet, varav 4 godkända.
Det var Sigge & Magnus och 3 schäfrar var det två stycken från Nordmaling BK.

image52
Får jag presentera otrimmad kille...

TJH SVCH LP Ewoke`s Christmas Gift " SIGGE"


___________________________________________________________

Jag vill sända ett jättegrattis till mina kursdeltagare i viltspår... Rosie, Karin , Maria med era hundar för godkänt anlagsprov i viltspår!!! 
Jag önskar jag kunde ha varit med er, ni har varit jätteduktiga! Resten av gänget får köra till våren!
Förhoppningsvis kommer jag ha grundviltspår och en fortsättningskurs viltspår till våren- 08.......
Så tjejer då kör vi för öppenklass med hundarna!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jättegrattis från mig!

2007-10-08 @ 19:56:55
URL: http://elven.nu
Postat av: Anneli & gänget

Ett jätte GRATTIS till Magnus & Sigge för den nya tjusiga titeln!! Vilket jobb, vi är riktigt imponerade:)

2007-10-08 @ 20:50:17
URL: http://hem.bredband.net/hundkojan/
Postat av: Petra & Co

GRATTIS Magnus och Sigge, kanon bra jobbat av er båda och ja även av matte Carola så klart :o)

Här kör vi mest rapport just nu men vem vet kanske vi till våren testar bevakning med Pinglan man vet aldrig vad vi hittar på härnäst :o)

2007-10-09 @ 13:59:10
URL: http://www.picantes.se
Postat av: Britt-marie

Grattis till Tjänstehundstiteln på Sigge.
Hälsningar från oss lite längre norröver:))

2007-10-14 @ 21:46:15
URL: http://www.calebris.se
Postat av: Hanna Svanbäck

Ett JÄTTE, JÄTTE STORT GRATTIS till Sigges nya fina titel!!!!!! Mycket bra kämpat av både Sigge, husse och matte! Så himla roligt och vi är otroligt imponerade! Får man skicka upp Märta på träningsläger till er?

Härlig bild på Sigge med kepsen på också!

Vad kul att Sigge och Wille fått en riktigt fin skrytsida ;-)hihi..

Många kramar från Hanna Svanbäck med Sigges syster Märta!

2007-10-17 @ 11:21:05
Postat av: Sigge

Tack Syrran!
Jag försöker göra allt mina päron vill, men ibland blir jag lite less.....
Skulle vara kul att träffa dig!, du får gärna komma till oss, så morsan har någon annan träna på.... tänk på saken!
Många kramar och pussar från Oss!

2007-10-18 @ 10:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0