SSRK och SKK Utställning 7-8/7 Piteå

Ja, då var det dags och vara vänstervarvare........något Sigge gillar bättre än jag.
image16

EN regn, blöt och kall helg var jag och Magnus med Sigge till Piteå.

Resultat mässigt kunde det gått bättre men vi får nöja oss denna gång, Sigge hade roligt!
Sigge är en rejäl hane som har ett kraftigt huvud med läpp vilket är lite svårt att dölja men övrigt är kritiken bra. Vacker päls, bra vinklar, rörelser, och härligt temprament brukar han få men vi saknar det sista i det förbenade huvudet....... men vi ger inte upp ännu!

image17

Nästa Utställning faller på Willes lott den 5 augusti Sv.Älghundsklubben i  Överkalix.

Tack för trevligt sällskap under helgen i Flatterhaftgänget  Erika & Triss och Annika & Ture!

Kommentarer
Postat av: Miss

Huua där var jag också, har aldrig frusit så mycket i hela mitt liv!

2007-07-09 @ 10:17:44
URL: http://MissFatty.tjejsajten.se
Postat av: Speedo & Speja

Nämen har ni en blogg!!! Vilken tur att vi hittat igen er så vi kan läsa om alla era äventyr i fortsättningen:) Speja hälsar att det där med utställning bara är för veklingar som inte kan nåt annat;)

2007-07-09 @ 19:12:35
URL: http://hem.bredband.net/hundkojan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0