Träff med Tibia

Nu har jag varit på semester tripp och vi har stannat hos min fästmö Tibia som päronen har bestämt........
vilket utmärkt val dom har gjort! :)

Jag har verkligen gjort mitt bästa när jag visat upp mig för min fästmö !

Tibia och jag älskar godis!



Vi har hunnit träna och inte bara pussat :) spårning på hårda spår...........

Sökträning i regn ! Tibia har en riktig arbetsmotor, Hhmm..... brud i min klass!
Morsan är en nöjd sökfigge!
 

Vi är blöta men förälskad är jag....

Hemma hos familjen Wikström finns en till flat flicka som heter Tyra som lillebror Wille hade ett gott öga till och ville gärna leka med. Tyra var en jättego tjej......
I familjen finns även jämthunden Daisy.


Tanken var att vi skulle ta lite pose bilder men regnet hällde ner.........

morsan blöt och Tyra vill vara med!


Vackra Tibia!
Tanken med kombinationen är bra arbete och jakt men även extriört ska dom kunna kompletera varandra.


TACK! för allt.......
 Katarina och Eisten och lycka till med vildsvins jakten !
 
Vi ses till hösten!

// Sigge

Kommentarer
Postat av: Hanna och Märtapärta

Vilken sötnos den där Tibia.. De är så söta bredvid varandra, Sigge så muskulös och rejäl och Tibia så söt och feminin, det kommer bli underbara valpar och bara mörka chokladpraliner!! Jag kan säga redan nu att jag INTE kommer och kikar på valparna för då kan inte motstå att ta hem en liten söt chokladvalp.



Många kramar från Märta och mig.

2009-07-22 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0