Träning

      
Här i ridhuset i Jokkmokk.

Hhmm. ingen vila blir det på det nya året! Bara motions och lydnadsträning...
Morsan har tänkt slipa formen för lydnadstävlingarna som börjar komma...... jag har så mycket att tänka på med denna elit lydnad ... hoppas något fastnar!
Men morsan säger bara det är tur att hon har en sån härlig guldklimp!  
Gissa o

Bara lite info till brudarna , jag håller mig i form!

Men ni ska se mig köra skoter!
Vädret i norr verkar åka upp och ner en dag har vi -27 och idag har vi +2,5 grader! men snö har vi...!


Kommentarer
Postat av: Chanel

Åhhh var DU i stallet idag, ja jag skulle få vara med jag också men vad tror du hände? Jo matte försov sig, och inte hade hon ställt väckarklockan heller och jag vågar ju inte väcka henne för jag vet att hon kan bli ack så vrång då. Men idag tyckte hon tydligen att det hade varit bra om jag gjort det hm inte lätt att vara hund i detta huset. Nåja vi kanske syns nästa söndag?

Tassar

Pinglan Chanel

2009-01-11 @ 18:01:11
URL: http://turbocross.net
Postat av: Chanel

Åhhh var DU i stallet idag, ja jag skulle få vara med jag också men vad tror du hände? Jo matte försov sig, och inte hade hon ställt väckarklockan heller och jag vågar ju inte väcka henne för jag vet att hon kan bli ack så vrång då. Men idag tyckte hon tydligen att det hade varit bra om jag gjort det hm inte lätt att vara hund i detta huset. Nåja vi kanske syns nästa söndag?

Tassar

Pinglan Chanel

2009-01-11 @ 18:02:25
URL: http://turbocross.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0