Vänstervarvare och jakt!

Då var det dags igen!.................

SSRK Piteå 31 maj..... vi tog bara lördag men det var SKK internationell utställning 2 dagar flat hade söndag men vi orkade bara en dag denna gång.

image157
Hhmm. morsan står ivägen för min look!

image158

Mamma spring .........  Snygga Ture med Annika hinner kanske ikapp oss!
Premiär i år för utställning, morsan med sin dåliga rygg..... Hhmm men hon fixade det.
image159

Jag kommer ihåg hur jag skulle stå framför ........ men när får jag godis!!!!!

Våran kritik var bra som vanlig utom att mina puss läppar är för mycket? jag kan inte förstå det.....

Kritik: Manke ok, Kraftig hane, Ngt grov i huvudet, hängande läppar, kraftig bröstkorg, välvinklad, rör sig bra, steg bra, bra mentalitet. Pris: 2 jkl.

Tur att jag har ett stort huvud för då kan jag så mycket!

Söndag:
Då hann jag och morsan fara och jakt träna en stund med Chanel och hennes päron.
Kolla in på www.picantes.se för bilder.
Jag stylade och visade Chanel hur man ska göra i skogen med dessa tygpåsar....hmm det ska var fåglar ....men nästa gång Chanel ska jag visa dom istället tror jag.
Och jag vart lite förälskad i denna svarta skönhet! vad roligt med en flat tjej i Jokkmokk! det är annars långt till dom.

Hälsningar Sigge

PS. Jag kan berätta att nu är det andra brukstävlingen på rad som jag ej får vara med!  bara bortlottningar och inställda tävlingar!  Varför........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0