Pappa Zorro!

image94
Jag och min pappa Zorro!   Alla tycker att vi är lika??? förstår inget.... är vi det?!

Min pappa Zorro är 11 år och bor på Sandön i Luleå skärgård.....
Han heter..........

Flatterhaft Russain Autumn Heart.
Far: SJCH SLCH TJH Hinnareds Mutter
Mor: SUCH NUCH SVCH Flatterhaft Swedish Erotica

Jag hoppas jag får vara så frisk som farsan när jag blir äldre......

image95

Här är jag och farsan Zorro och syrran Märta.


Ett stort tack till Birgitta och Ingemar för Eran stora frikostighet! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä men åh. Jag trodde inte bruna flattar höll färgen så bra när de blev äldre... Vet inte varför jag trodde det *funderar*
Jag antar att jag är lite skadad av att papilloner förändrar färgen så pass mycket, eller i alla fall att Elven gör det nu...

2008-01-07 @ 13:11:59
URL: http://kennel-anthems.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0