Födelsedag med Syrran.....

image91

Här fyller jag och min syster Märta 5 år den 29 december.

Bästa med födelsedagen var att syrran äntligen kommit till norrland igen och får känna på riktig snö och inte som i Uppsala. Och såklart Hanna !, Märtas morsa var med......
Vi fick massor med presenter....

Och brosan vart kär! inte i min syrra sa jag men hanfattar inte att han ska hålla sig till sina vita brudar!
Han fick till julen ett kärelksbrev från bruden i Norge! När kommer mina?????
image92
Morsan fixat lite tårta till oss!
image93

Morsan försöker styra upp presenterna ............... för mycket godis tycker hon??!! förstår inget...



Tack Hanna och Märta för ni ville komma till oss, efter en lång tågresa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0