Mera bilder från Jaktkurs i Kiruna.

Här kommer mera bilder från våran jaktkurs i Kiruna 30 juni och 1 juli -07.
image18
Sigge klar för dirigering! Morsan säg om jag ska höger eller vänster!!!!!!!!
 Morsan och jag väntar på en vattendirigering ca 80m till strandkanten och ett närsök vid vattenkanten hmm jag fixade det! .
 Japp, då var det dags och ta doppet! Tur man har näsa och tittade!
 Trött Sigge, många moment under dessa dagar!

 Inga-Lena Djurberg. Kanon duktig instruktör och uppfödare!

image27

Ser ni mig? mina kompisar och jag i öppen/elit gruppen som går walp-up mot andra gruppen.
Två norska ekipage från Narvik och Ingrid Björne med Lottie som syns.

Tack Ingrid för bilderna!


Kommentarer
Postat av: Maria Bring

Hej! Vi träffades under Kiruna kursen. Hoppas ni kommer till start på B-prov denna säsong. Piteå har tänkt hålla på ända in i September om jag inte har fel ;-) Ha det bra/Maria och Trippa (som var hemma när kursen var)

2007-07-18 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0